مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 بهمن 1399 ساعت 11:252021-01-30حوادث

انهدام باند قاچاق مواد مخدر در خراسان جنوبی | کشف بیش از یک تن مواد مخدر


فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی گفت: طی عملیاتی در استان با دستگیری شش نفر از قاچاقچیان مواد مخدر مقدار هزار و 61 کیلوگرم تریاک و حشیش کشف و سه خودرو سواری نیز توقیف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سردار ناصر فرشید ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در کنار وظایف سازمانی و عمومی خود ماموریت مبارزه با مواد مخدر را نیز برعهده دارد.

وی افزود: روز گذشته طی یک عملیات تخصصی در مناطق عمومی فرماندهی نیروی انتظامی خراسان جنوبی یک باند قاچاق توقیف و منهدم شد.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی تصریح کرد: در این عملیات با دستگیری شش نفر از قاچاقچیان مواد مخدر مقدار هزار و 61 کیلوگرم تریاک و حشیش کشف و سه خودرو سواری نیز توقیف شد.

فرشید خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال مقدار 66 تن انواع مواد مخدر از شش هزار و 600 نفر با فراوانی 84 درصد تریاک، هفت درصد مورفین، پنج درصد کراک و و دو درصد هرویین کشف و ضبط شده که نسبت به مشابه سال گذشته 84 درصد رشد دارد.

وی با اشاره به انهدام 99 باند قاچاقچی از ابتدای سال جاری یادآور شد: تعداد هزار و 718 خودرو نیز توقیف شده و متاسفانه در این عملیات ها تعداد یک نفر از فرزندان انقلابی این مرز و بوم شهید و سه نفر جانباز تقدیم کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند قاچاق مواد مخدر در خراسان جنوبی | کشف بیش از یک تن مواد مخدر

انهدام باند قاچاق مواد مخدر در خراسان جنوبی | کشف بیش از یک تن مواد مخدر